اجرای طرح جدید تخفیفی و تقسیطی حوزه ساخت‌وساز شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از فاصله برخی ایستگاه‌های اتوبوس خط ۱۵ در مشهد + پاسخ مشهد، نخستین «شهر دوستدار آب» در ایران | جزئیات طرح ابتکاری شهرداری مشهد برای مدیریت منابع آبی چیست؟ بهره‌برداری از ۲۰ هکتار از «بوستان کرامت» مشهد در فاز نخست عملیات اجرایی برداشت آب مورد نیاز فضای سبز شهری مشهد از مسیل چهل‌بازه افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در فروردین ۱۴۰۳ درباره «باغو»، مزرعه‌ای تاریخی در محله خواجه ربیع مشهد ۱۲ مطالبه از مجلس دوازدهم برای مشهد فرماندار مشهد: حوادثی که در جریان سیل مشهد رخ داد به دلیل سهل‌انگاری نبود | برای کمک به سیل‌زدگان از چارچوب قانونی خود فراتر رفته‌ایم + فیلم نام‌گذاری حدفاصل تقاطع غیرهم‌سطح شهید گمنام تا تقاطع غیرهم‌سطح حافظ به‌نام «شهید آیت‌الله رئیسی» حاجی‌بگلو: شورای نگهبان اجازه ندهد دوره هفتم شورا‌ها سه‌ساله شود قدردانی معاون شهردار مشهد از نیرو‌های خدوم امدادرسان مدیریت شهری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: یکی از اقدامات شاخص شهید آیت‌الله رئیسی (ره)، احیای کارگروه ملی زیارت بود بازطراحی دو سامانه فرهنگی «اتفاق» و «سما» و بهره‌برداری از آن‌ها در مشهد اعمال‌قانون ۱۶۶۲ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۹ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۷ خرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «گودال» مشهد | فرعی خیابان ۱۷ شهریور که بخشی از خندق شهر بود شهروند خبرنگار | درخواست کوتاه کردن سرشاخه درختان برای جبران کمبود روشنایی در کوچه بابک مشهد + پاسخ آیین بزرگداشت شهدای خدمت در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی در مشهد + فیلم پیاده‌رو خیابان‌های «بهار» و «امام رضا(ع)» مشهد بهسازی می‌شود تدوین نقشه‌راه منابع و مصارف حوزه آبی مشهد تا افق ۱۴۲۵ هوای ۶ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۷ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تکریم و معارفه جمعی از مدیران شهری مشهد در حوزه حمل و نقل | تلاش برای خروج پروژه‌های فاقد اولویت از دستور کار

  • کد خبر: ۱۸۵۵۱۹
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
تکریم و معارفه جمعی از مدیران شهری مشهد در حوزه حمل و نقل | تلاش برای خروج پروژه‌های فاقد اولویت از دستور کار
امروز ١ مهرماه ۱۴۰۲ جمعی از مدیران شهری مشهد در حوزه حمل و نقل تکریم و معارفه شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید محمود ریحانی مدیرکل سابق نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری مشهد در این مراسم، اظهار کرد: ٣٣ سال است که در شهرداری در حوزه معاونت عمران و حمل و نقل در جایگاه‌های متفاوت فعالیت داشتم و ١۶ سال که در این بخش در جایگاه مدیریت خدمت رسانی کرده‌ام. در طول مدت خدمتم کار‌های بزرگی در این حوزه انجام شد که البته زحمات همکاران، مشاوران و پیمانکاران نیز نقش موثری داشت.

وی با اشاره به خدمات انجام شده، افزود: ۴٠ تقاطع همسطح و ١۴٠ کیلومتر شبکه بزرگراهی، بلوار و شیان اصلی ساخته شده است، ١٣۵ کیلومتر مسیل بزرگ قرینه سازی، ۶٠٠ کیلومتر کانال سرپوشیده و هزار کیلومتر کانال روباز اجرا شده است.

ریحانی ادامه داد: همچنین ٣٠ مورد ساختمان بزرگ اعم از ساختمان‌های اداری، فرهنگسراها، پارکینگ طبقاتی، سالن بحران، سالن ورزشی و پایانه مسافربری که بزرگترین آن پایانه امام رضا (ع) در این مدت اجرا و مورد بهره‌برداری واقع شده است. لازم به ذکر است که ۶ پارک بزرگ مقیاس نیز اجرا شده است.

مدیرکل سابق نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه در طول خدمتم به دو هدف که شامل رعایت اصول فنی و سلامت است، توجه کرده‌ام، اضافه کرد: خوشحالم این دو اصل در این اداره به نحو احسن پیاده شد و با خیال راحت مسئولیت خود را واگذار می‌کنم. خوشبختانه با مهندس زمانیان افتخار همکاری داشته‌ام و خوشحالم دکتر زمانیان در این سمت انتخاب شدند، زیرا به روند کار‌ها آشنا هستند و از همکاران خود خواستارام بیشتر از بیش با ایشان همکاری داشته باشند.

در ادامه مجتبی زمانیان وحیدی، مدیر کل نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی ضمن تقدیر و تشکر از همه افرادی که در مسیر عمران و آبادانی این شهر زحمت کشیده‌اند، اظهار کرد: امیدوارم با همراهی همه همکاران بتوانیم در این دوره که عهده‌دار این مسئولیت هستم به نحو‌احسن کار‌ها را پیش ببریم و شاهد احداث پروژه‌های باشیم که در زندگی مردم گره‌گشا است. همچنین بتوانیم پروژه‌های فاقد اولویت را از دستور کارخارج کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید بین حوزه‌های پدیده آوری، مطالعات اجرا، نظارت، نگهداری و تعمیرات ارتباط برقرار کنیم، ادامه داد: گاهی پیش می‌آید که برای پروژه‌ای فرصت کافی برای مطالعه نیست و باید این فرصت را ایجاد کنیم. در حوزه اجرا نیز باید بین مدیریت زمان، مدیریت هزینه و کیفیت توازن برقرار کنیم تا هیچ کدام قربانی یکدیگر نشوند. برای اجرای این برنامه‌ها به یاری همکاران در مسیری که ترسیم شده نیاز داریم.

در ادامه این مراسم سید مهدی امامی میبدی مدیر سابق کل راهبری و نظارت بر ترافیک با اشاره به اینکه در این مدت سعی کرده ام خدمت صادقانه داشته باشم، اظهار کرد: جا دارد از همه کسانی که در این مدت کنار بنده بودند و همکاری لازم را داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

همچنین هادی عطار زاده مدیر کل راهبری و نظارت بر ترافیک ادامه داد:حوزه حمل و نقل و ترافیک حوزه پیچیده‌ای با کاربران متفاوت و گستردگی زیادی دارد و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اجرای برنامه‌های مناسب است.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم برنامه‌های خود را در جهت توسعه حمل و نقل انسان محور و پایدار پیش ببریم. کار سخت است و پشتکار و همت ما همکاران نباشد ممکن نیست؛ و امیدوارم بتوانیم آنچه را که شایسته این شهر است، انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->